Doprava | Cena | Doprava zdarma od |
![]() | Od 89 Kč | 2 000 Kč |
![]() | 94 Kč | 2 500 Kč |
![]() | 68 Kč | 1 490 Kč |
![]() | Od 96 Kč | 2 500 Kč |
![]() | 88 Kč | 2 500 Kč |
![]() | Od 59 Kč | 1 500 Kč |
![]() | Od 95 Kč | 2 500 Kč |
![]() | 0 Kč | |
![]() | Od 69 Kč | 1 500 Kč |
Platba | Cena |
Bankovní převod (zálohová faktura) | 0 Kč |
Dobírka | 29 Kč |
Hotově v prodejně | 0 Kč |
Platební kartou ve výdejně | 0 Kč |
Platební karta online | 0 Kč |
Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle “Zaslání zboží zpět”.
Výměnu se budeme snažit vyřídit do 10 pracovních dnů. V případě nutnosti urgentního vyřízení nás, prosím, kontaktujte. Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.
Můžeme Vám také pomoci s dopravou balíčku - na vyžádání pošleme kurýra, který balíček vyzvedne, dopravné Vám následně přefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle stejná, na jakou jste u nás zvyklí.
Po zabalení zboží jej odešletete na adresu naší provozny nebo na adresu na vrácení v dané zemi. Přiložte původní fakturu (nebo jiný důkaz o nákupu) a také formulář pro zaslání zboží zpět - viz. níže.
Formulář verze - PDF
Formulář verze - Excel XLS
Formulář verze - Open Office
V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu (nebo jiný důkaz o nákupu) a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle “Zaslání zboží zpět”.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci - detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny.
Zboží, které je odesíláno ze státu mimo EU zpět k nám, musí být procleno celním úřadem, v tomto případě je nutné počítat s extra dovozními celními poplatky. Obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@eflorbal.cz v tomto případě.