Doprava | Cena | Doprava zdarma od |
Balíkovna | 49 Kč | 1 500 Kč |
Balíkovna na adresu | 76 Kč | 2 000 Kč |
Zásilkovna domů - kurýr | Od 91 Kč | |
PPL | Od 90 Kč | |
GLS | Od 77 Kč | 2 000 Kč |
Zásilkovna | Od 61 Kč | |
PPL Parcel Shop | Od 55 Kč | 1 500 Kč |
Česká pošta - Balík Na poštu | 92 Kč | |
Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště | ||
Osobní odběr - Uherské Hradiště | 45 Kč |
Platba | Cena |
Bankovní převod (zálohová faktura) | 0 Kč |
Dobírka | 29 Kč |
Hotově ve výdejně | 0 Kč |
Platební kartou ve výdejně | 0 Kč |
Platební karta online | 0 Kč |
Aplikace e-shopu je vytvořena tak, aby byla co nejvíce intuitivní, tzn. aby zákazník nemusel nad jednotlivými kroky při vytváření objednávky dlouze přemýšlet a veškeré informace viděl na stránkách ihned. Pokud byste i tak měli s některými kroky problém, kontaktujte nás, prosím.
Přesný čas doručení nejsme schopni ovlivnit, závisí na dohodě mezi adresátem a dopravcem. Pro dohodnutí času je vhodné kontaktovat příslušnou přepravní společnost.
Z důvodu celních a daňových předpisů neumožňujeme fakturovat a dodávat do jiných zemí. Země pro fakturaci a dodání se musí shodovat.
Objednávku můžete zrušit nejpozději v den předcházející den odeslání objednávky za předpokladu, že proces zpracování objednávky nezačal. Tj. objednávka NENÍ ve stavu expedice nebo vyřízeno.
Pokud u nás platíte kreditní kartou přes internet, tak platba je v okamžiku uskutečnění objednávky jen zarezervovaná. Platbu si na náš účet přičítáme až v okamžiku odeslání objednávky. Pokud tedy objednávku zrušíte nebo snížíte její hodnotu před odesláním, pak tyto peníze nikdy nedorazí na náš účet, stále jsou u Vaší banky. Záleží na rychlosti Vaší banky, kdy je jako disponibilní na Vašem účtu zobrazí.
Toto můžete zjistit v detailu své objednávky. Odkaz na něj najdete v mailu o potvrzení objednávky. Pokud jsme platbu připsali, pak zde najdete přesné datum přijetí platby.
Telefonní číslo, které uvádíte při vytváření objednávky, využíváme pouze za těmito účely:
Proces expedice závisí na skladové dostupnosti zboží. Pokud všechny položky z objednávky jsou skladem a zároveň není třeba čekat na připsání platby na bankovní účet (tedy pokud využijete možnosti online platby - např. platba on-line kartou, anebo platby na dobírku), pak zboží expedujeme zpravidla do 24 hodin v pracovní dny po přijetí objednávky. V případě, že je v objednávce vyplněna poznámka, pak může dojít ke zpoždění při vyřizování objednávky, protože zpracování objednávky čeká na vyřízení poznámky.
Pokud na zboží spěcháte, vybírejte tedy:
Zboží, které není skladem, objednáváme zpravidla u výrobce/dodavatele.
Registrace není povinná, můžete vytvořit objednávku bez ní. V případě platby dobírkou registraci vyžadujeme. V průběhu registrace zákazník vyplňuje pouze nejnutnější údaje.
V přihlašovacím menu stačí kliknout na příslušný odkaz, kde vyplníte krátký formulář. Na e-mail Vám poté pošleme odkaz pro nastavení nového hesla.
V případě, že chcete objednat zboží v obrovském množství, především ve velkém množství od jedné položky, kontaktujte nás, prosím.
Ano, vice informací naleznete zde.
Ano, na Glamot se snažíme zajistit, aby každý zákazník našel ideální produkty a řešení pro své vlasy. Nabízíme individuální poradenství, které vám pomůže vybrat správné produkty a péči na míru vašim potřebám. kontaktujte nás prostřednictvím zákaznické podpory, kde vám rádi pomůžeme s jakýmikoli dotazy týkajícími se vlasových produktů, technik péče a dalších aspektů péče o vlasy, tělo i pleť.
Ano pravidelně pořádáme letákové akce, které vám umožní získat vaše oblíbené produkty za výhodnější ceny a objevovat navíc nové produkty. Informace o našich aktuálních akcích pravidelně zasíláme newsletterem. Stačí zadat svůj e-mail (přihlášení k odběru newsletteru najdete ve spodní části webu) a budete pravidelně informováni o všech našich speciálních nabídkách a slevách. Budete mít tak jistotu, že vám už žádná speciální nabídka neunikne.
K dispozici jsme obvykle každý pracovní den, přesnou otevírací dobu naleznete na kontaktní stránce.
V tabulce verzí v detailu produktu uvádíme doplňující informace týkající se dostupnosti a dopravy.
Při zadávání doručovací adresy je nutné uvést skutečnou adresu (např. domácnost, firma). Prosím, neuvádějte adresy výdejních míst ani pošt, protože se nám mohou balíky vracet jako nedoručené.